Σελίδες

Translate

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Johann Jakob Meyer

Η τολμηρή ζωή Ελβετός του Philhellenen Johann Jakob Meyer, συντάκτης της πρώτης εφημερίδας στην Ελλάδα 
από το Heinz Schmitz 

Τον Απρίλιο του 1826 οι ελληνικοί μαχητές ελευθερίας εσωκλείστηκαν σε Mesolonghi από τους Τούρκους. Στην τελευταία απελπισία προσπάθησαν να ξεσπήσουν. Η σημαντική ανακάλυψη που πετυχαίνουν μόνο σε λίγοι. Ποιος από τους υπερασπιστές παρέμεινε υπόλοιπος, ανατινάχτηκε ο ίδιος στον αέρα. Όταν οι Τούρκοι διαπέρασαν στην πόλη, τακτοποίησαν μια φοβερή σφαγή. Το μήνυμα αυτής της καταστροφής πήγε ως Fanal σε όλο τον κόσμο. Το Mesolonghi έγινε  το σύμβολο για την πάλη ελευθερίας θαρραλέοι μικροί άνθρωποι και για ανατολικό Barbarei. Πολλές αντανακλάσεις στη λογοτεχνία και το μάρτυρα τέχνης από το, μεταξύ τους επίσης Delacroix "" στο expirant sur Λα Grθce les καταστρέφουν de Missolonghi ", χρωματισμένος από αυτό μια έκδοση, κάτω από τη φρέσκια εντύπωση θορίου ε της καταστροφής, στην οποία η συλλογή πρόκειται να είσαι καθαρή σκληρή Oskar. 

Ο Eugθne Delacroix, expirant sur Λα Grθce les καταστρέφει de Missolonghi (συλλογή Oskar  καθαρός-σκληρά στο ρωμαϊκό ξύλο, Winterthur). 
Σήμερα Mesolonghi είναι μια μικρή πόλη επαρχιών overslept. Από τη μεγάλη ιστορία το ξενοδοχείο "ελευθερία" και ένα "πάρκο των ηρώων" υπενθυμίζει. Εδώ γίνεται περιγραφικός στα μνημεία, τα οποία αντηχούν την ελληνική πάλη ελευθερίας στη δύση είχαν απελευθερώσει. Μόνο από κεντρικό και Suedoreupa το freiwilligen δεν ήρθε, αλλά και από τον υψηλό Βορρά και τις ΗΠΑ μια απλή πέτρα ε παίρνει μια τιμημένη θέση κάτω από αυτά τα μνημεία με το Aufschrift:"Ioannis Iakovos Maier.   Schoefflisdorf 1798 - Mesonlonghi 1826, εκδότης του Zeitung'Ellinika Chronika "". 


Το μνημείο για Meyer 
Μνημείο των Αμερικανών 
Αυτό που συμπαθεί αυτό το άτομο από τους κατοίκους του τοπίου της Ζυρίχης προκληθέντες πρέπει να ακολουθήσει την ελευθερία να παλεψει των Ελλήνων; Εάν το ένα ακολουθεί στα ίχνη του, κατόπιν το ένα συναντά την ευμετάβολη μοίρα ενός ατόμου, το οποίο ήταν στο αρχείο πρώτα ως "απρόσεκτοι άνθρωποι", κατόπιν των συγχρόνων καθώς ένας "θαυμάσιος Ελβετόσ" εγκωμίασε και τελικά δεδομένου ότι το "ευγενές παιδί ο βράχοσ" και ένας αντάξιος απόγονος William Tells gepr γίνεται. 

Ο Johann Jakob Meyer γεννιέται στις 30 Δεκεμβρίου 1798 ως γιο ενός παθολόγου. Μαθαίνει το επάγγελμα του φαρμακοποιού και καθιερώνεται 1816 σε Daettlikon. Στις 24 Απριλίου 1817 - ως δεκαοχτώ-έτος παλαιό - παντρεύει τη σκόνη Salomea Hombrechtikon. Όποιος τον οδήγησε τόσο σε νέο παντρεψτε δεν είναι σαφής από τα έγγραφα. Οπωσδήποτε ο άτεκνος γάμος διαλύεται ήδη μετά από ένα καλό έτος πάλι, επειδή το άτομο ξόδεψε το betrogen και απρόσεκτα τα χρήματα κας. Τραβά την κα βον Staeel στο Παρίσι και θέλει εκεί στις 14 Ιουλίου συμπτωματικά μετά από το θάνατος εγκέφαλο haben.(Ihr της, κατόπιν υποβάλλει έκθεση, ήταν πολλοί μικρότεροι από αυτός του Λόρδου Byron).  1818 είναι αυτός ήδη πάλι σε Daettlikon. Τρεις φορές αναφέρεται ενώπιον του δικαστηρίου, εντούτοις δεν εμφανίζεται ποτέ.  1819 είναι ήδη αυτός, μετά από μια ενδιάμεση στάση στον τομέα γυναικών, σε Freiburg i.Br., προκειμένου να μελετηθεί η ιατρική. Συσσωρεύει τα χρέη επάνω στα χρέη επίσης εδώ και μετά από έναν όρο από το πανεπιστήμιο αποκλείεται ήδη. Πίσω στην Ελβετία πότε επιδιώκεται ψαγμένος από τις αρχές το Freiburger, το οποίο θέλει να οδηγήσει τα οφειμένα χρήματα. Θ*Μευερ, μετά από τις πληροφορίες των αρχών οι "που απρόσεκτοι άνθρωποι" χωρίς κάθε τύχη, δεν έχουν μια σταθερή κατοικία περισσότερο, εμφανίζεται εντούτοις επανειλημμένα με τον πατέρα του σε Elgg, το οποίο πρέπει να παλεψει με την έκτακτη ανάγκη και που ο γιος δεν μπορεί να υποστηρίξει οικονομικά. Κατανοητό είναι εντούτοις ότι δίδαξε μια κάποια ιατρική βασική γνώση στο γιο. 

Εκεί η ελληνική πάλη ελευθερίας σπάζει και Meyer αποφασίζει μακριά να το ακολουθήσει την άνοιξη 1821. Το Philhellenismus, ο ενθουσιασμός για την πάλη ελευθερίας των Ελλήνων, όχι μόνο καταλαμβάνει τους διανοητικούς. Στις "ελληνικές ενώσεισ", που ανθίζουν παντού, δάνεια οργανώνεται παρουσιασμένος, εκθέσεις τέχνης, ολοκληρωμένος και ανταγωνισμοί. Από αυτό το κελάρι του Gottfried ενθουσιασμού επίσης στις εκθέσεις "του Heinrich χωρών": "σε αυτά τα διαφορετικά στοιχεία και επηρεασθείς ήρθε από κοινού η ελληνική πάλη ελευθερίας, οποιοσδήποτε εδώ, όπως παντού, για πρώτη φορά στη γενική εξαγωγή πάλι ξύπνησε και υπενθύμισε στο πνεύμα ότι το πράγμα της ελευθερίας ήταν εκείνη η ολόκληρη ανθρωπότητα. Η συμμετοχή στον ελληνικό χειρισμό που παραχωρεί επίσης στον υπόλοιπο ενθουσιασμό της έναν ευγενή η ορμή στους μη φιλολογικούς συντρόφους και πήρε από Gewerbsleuten μακριά η τελευταία προσέγγιση της μέσης κατηγορίας Spiess και πασσάλων." 

Θ*Ροψερτ Duenki, το οποίο εξέτασε το Philhellenismus στην Ελβετία ο πιό λεπτομερώς   (1), κλήσεις προ πάντων τέσσερα κίνητρα του Philhellenen:  Religiously δικαιολογημένη υποστήριξη των χριστιανικών αδελφών πίστης, ανθρωπιστική δικαιολογημένη αλληλεγγύη με κατασταλμένες, η συνείδηση της πολιτιστικής κληρονομιάς των Ελλήνων καθώς επίσης και εκείνοι πολιτικά (γενναιόδωρα) παρακινημένος ενθουσιασμός για μια εθνική συλλογή. Τέτοια κίνητρα hehre να έχουν διαδραματίσει έναν ρόλο στην περίπτωση του Johann Jakob Meyer απέτυχαν αρκετές φορές μετά βίας. 

Θ*Μευερ πρέπει πιθανώς απλά μακριά και amer  το ika είναι πάρα πολύ ακριβό αυτό. Εκτός από την ελευθερία η πάλη έρχεται να συναντήσει την πείνα εμπειρίας της. Μπορεί να συστηθεί ως "Δρ Johann Jakob Meyer από τη Ζυρίχη" σε Bernese τη βοηθητική ένωση για την Ελλάδα. Το Bernese του πληρώνει το ταξίδι και την εμπειρία μόνο κατόπιν από τους νέους κατοίκους της εφημερίδας της Ζυρίχης ότι είναι παρακαλεσμένοι σε έναν αποτυχημένο ιατρικό σπουδαστή. Αλλά εκεί είναι ήδη στην Ελλάδα. Τις 2 Φεβρουαρίου 1822 συμμετέχει ως χειρούργος στο "Aris" κάτω από το θρυλικό καπετάνιο Miaulis στη θάλασσα-μάχη Πάτρας. "ο παθολόγος και ο χειρούργοσ" αργότερα σε Mesolonghi επίσης ένα αμερικανικό μέλος συντεχνιών τον καλούν. Μεταξύ τους κάποιος μπορεί να μην φανταστεί για το χρόνο εκείνη την περίοδο τίποτα όλοι πάρα πολύ μεγάλοι. Οδηγεί τον τίτλο γιατρών επίσης περαιτέρω.

Οι μαχητές ελευθερίας ήταν ένας σωρός anarchischer. Εκτός από τους ιδεαλιστές από μέσα και την ξένη χώρα υπήρξε μια πολλαπλότητα του ανταγωνισμού των συμμοριών, οι οποίες δεν ακολούθησαν με οποιαδήποτε μέσα μόνο τους πολιτικούς στόχους - δεν είναι καμία σύμπτωση το γεγονός ότι οι μαχητές ελευθερίας καλούνται ακόμα σήμερα "kleftes" (μεταφράζει  "thieves"). Οι διαμάχες μεταξύ της "ύπαρξης Λόρδοι" επίσης bloodily παραδόθηκαν. Οι όροι ήταν εκείνοι, όπως το ένα από το σημερινό Kossovo ή από την Αλβανία ξέρουν, όχι dissimilarly. 

Σε αυτόν τον περιβάλλοντα τομέα Meyer ανθίζει επάνω. Για πρώτη φορά στη ζωή της έχει μια γνήσια πρόκληση πριν από το. Παντρεύει "όμορφο ένα από Mesolonghi" και γίνεται συντάκτης της πρώτης ελληνικής εφημερίδας. Το "Svitzeros", πώς κάποιο το καλεί με μια παράξενη ιταλικός-ελληνική λέξη, γίνεται υπολογισμένο ως παθολόγος και χειρούργος και επίσης λόγω του sprachkenntnisse του. Ντύνει πολλά γραφεία και είναι επιδρόν άτομο, όχι μόνο λόγω της εφημερίδας, την οποία διαχειρίζεται. Ιδιοσυγκρασία-πλήρως θέτει για την πάλη ελευθερίας των Ελλήνων και ανησυχεί επίσης για τη θρησκευτική εκπαίδευση των νέων συμπατριωτών της. Κατά συνέπεια γράφει μιά φορά έναν αγγλικό παθολόγο σε Kephalonia: "Έλαβα και άρχισα τη μετάδοση Βίβλων σας την τελευταία Κυριακή ενώπιον της υπηρεσίας κάτω από ένα πλατάνι που διαβάζει. Περιβλήθηκα από τους άνδρες, γυναίκες και παιδιά, που με ρώτησαν, τι για ένα βιβλίο που διάβασα εκεί. Το εξήγησα σε τους και επέλεξα τη διάλεξη βουνών Christi στην πρώτη δημόσια διάλεξή μου. Οι άνθρωποι ήταν έκπληκτοι να ακούσουν τις λέξεις που μέχρι τώρα δεν τους είχαν ακούσει ποτέ, και έπρεπε να τις υποσχεθώ για να εξηγήσω το Ευαγγέλιο η κάθε Κυριακή." Κατά συνέπεια επίσης ακόμα ένας άλλος σχολικός δάσκαλος των Κυριακών γίνεται από το Schuldenmacher και hochstapler. Ένα idyl από το βιβλίο εικόνων. 

Εάν είναι αληθινό πιθανώς με κάθε λεπτομέρειες; Το γεγονός είναι ότι μπορεί να αφήσει μη ολόκληρος επίσης  στο νέο περιβάλλον από το παλαιό Untugenden. 1825 έρχονται αυτό σχετικά με ένα επίσημο ταξίδι στη Ζάκυνθο στις οικονομικές παρατυπίες, οι οποίες προτείνουν την υποψία της απάτης. Εφευρίσκεται εντούτοις μια άλλη έκθεση Meyers, ένας ο πρώτος που καθορίζεται μετά βίας πρόκειται να θεωρηθεί: εκείνος ο Λόρδος Byron πέθανε 1824 στα όπλα του. Αυτό επιβεβαιώνεται από δύο ανεξάρτητους και πιθανώς-ενημερωμένους μάρτυρες. Η έκθεση Meyers το κερδίζει για να αναφερθεί κυριολεκτικά όχι μόνο λόγω των παράξενων Γάλλων, τους οποίους γράφει, αλλά και, επειδή δίνει τις πληροφορίες πέρα από το ρόλο του ως συντάκτη του "Ellinika Chronika": "Λόρδος Noel Byron est mourru(!)  Dans των στηθοδέσμων mes, ιtrange της εφημερίδας qui υπόθεσης que l'homme tousjours παρλαητ θοντρε LE σενς de mA devait mourrir(!),  dans mes στηθόδεσμοι, ΰ prιsent πάντα connais tous(!)  les μηχανορραφίες qu'on Α jouι contre mon chronikle, vaincu καλαμποκιού grβce ΰ Dieu j'ai...  Byron est mort!  Nuisible ΰ Λα ίντσας Λα mort est Grθce; Μη... "Η σκληρή κριτική σε αυτόν τον ποιητή, που ενσωματώνει το Philehellenentum στην Ευρώπη όπως κανένα δευτερόλεπτο, αναγκάζεται από τα συχνά προβλήματα, τα οποία Meyer με τα αγγλικά στηρίγματά του έχει. Είναι φοβισμένα αρνητικά αποτελέσματα του σφριγηλού Tiraden του σε ένα από εξουσιασμένο το Metternich συντηρητικό euro του PA. 

Επίσης η επίσημη Αγγλία ήταν πραγματικά στο χειρισμό της η ελληνική επανάσταση αρκετά που διατηρήθηκε. Καλύτερα  τα γεγονότα   επεξηγούν αυτό  γύρω από τη θάλασσα-μάχη με Navarino (Pylos) 1827, κατά συνέπεια στο έτος μετά από την καταστροφή του onghi Mesol. Η μάχη απελευθερώθηκε σχεδόν από το λάθος Η συντριπτική νίκη των ¶γγλων, οι Ρώσοι και Franzosen ενάντια στον τουρκικό στόλο, από το ναύαρχο Codrington, απελευθερωμένη μεγάλη αμηχανία στο Λονδίνο, εντελώς διαφορετικά απ'ό,τι στη Γαλλία και τη Ρωσία. Ο βασιλιάς μίλησε στην ομιλία του από το θρόνο 1828 ενός "απροσδόκητου γεγονότοσ", Metternich μιας "παράβασης χωρίς να μοιάσει με".  

 

 Μνημείο Byrons στο "πάρκο των ηρώων" (1881, είναι εκεί μέσα η καρδιά του ποιητή) 
Επιγραφή Byrons αναμνηστικών στο pos όρκο στο ναό στο ακρωτήριο Sounion (σωστό στο cella τοίχο, ορατά από το μέτωπο) 
 
 Το ε στο έτος αφότου Byron στην ελονοσία είναι, γίνεται η κατάσταση σε Mesolonghi εντυπωσιακά. Οι Τούρκοι κάτω από Reschid Pascha besiege η πόλη, που 5'000 Vetreidigern, με το άτομο 15'000. Δεδομένου ότι δεν προωθούν με την κατάκτηση, ενισχύουν με περαιτέρω 10'000 και περιλαμβάνονται η πόλη.  Meyers επαναλαμβάνεται βαλμένος φωτιά και καταστρεμμένος τελικά τόσο πολύ ότι πρέπει να ρυθμίσει την εφημερίδα. Καταστρέφει και σκάβει τους ελληνικούς τύπους, έτσι ώστε δεν περιέρχονται οι Τούρκοι στα χέρια. Μετά από μια πολιορκία 12 μηνών ο ολόκληρος πληθυσμός αποφασίζει να ξεσπήσει στη νύχτα 22, στις 23 Απριλίου. Το ξέσπασμα προδίδεται και έρχεται στην αρχικά αναφερθείσα καταστροφή. Οι εκθέσεις πέρα από το θάνατο Meyers είναι αντιφατικές. Το πιό πρόωροτο πρόκειται να γίνει αποδεκτό ότι κάτω από πρώτα, το ξέσπασμα προσπάθησε, το οποίο ο θάνατος βρήκε. Η σύζυγός της πολύ πιθανώς απήχθη μετά από τις Σέρρη στη βόρεια Ελλάδα, όπου ο πασίγνωστος Ismail Pascha κυβέρνησε. 
Αρχίζει την τρίτη   φάση στη ζωή του Johann Jakob Meyer: το Apotheose. Οι εκθέσεις της σχετικά με την πολιορκία, που εμφανίστηκε στην εφημερίδα της, είναι μια πρώτης τάξεως πηγή για τα γεγονότα και αναφέρονται επανειλημμένως. Ήδη μόνο το γεγονός ότι ήταν μια ιστορικά σημαντική μορφή στο Mesolonghi εκείνου του χρόνου, εξασφαλίζει στην ιστορία ένα ορισμένο Prominenz για το. Επιπλέον έρχεται ακόμα ότι αρμόζει ως ελβετικός και μαχητής ελευθερίας ιδανικά σε μια σύλληψη πιάτων του χρόνου (Schillers λέει εμφανίζεται 1804, Rossini 1829). Σε 1828 ένα δημοσιευμένο δράμα "LE περισσότερο pjo' δερνηερ jour de Missolunghi" ενός Γ. Ozanneaux Meyer προκύπτει από "gιnιreux τα enfant rochers τα helvιtiques", το νέο  Victor Hugo γιορτάζει στον κύκλο "Les Orientales" Meyer 1829 ποιήματός του από "θχηλδ de  ρ των βουνών", εμφανίστηκε, το οποίο έφερε στον Έλληνα "το βέλος William Tells"   (2).  Αυτός πρέπει να κάνει με τον τυχοδιώκτη που καίγεται κατευθείαν από Daettlikon λιγότερο απ' ό,τι με τα σκίτσα, τα οποία θα επιστρέψουν σε το Delacroix από την Ανατολή εν συντομία. Σε Mesolonghi γράφει σε 1860 το Gymnasiarch (διευθυντής) για το (σήμερα ελλείποντα πρόσωπα) ένα gedenktafel, σε μια σειρά τοποθετεί με τους ήρωες Homers, και στο Messolonghias "(9401 στίχοι, μετά από το πρότυπο του Ilias) από 1876 διαδραματίζει έναν προεξέχοντα ρόλο. Στο "πάρκο του Helden"von Mesolonghi κάποιος βρίσκει εκτός από Gedenkstein αναφερθέν ήδη ακόμα ένα άλλο δευτερόλεπτο, το οποίο δόθηκε στο έτος 1926 πρόθεσης από τους συντάκτες εφημερίδων Athener. Ακόμα σήμερα είναι στην Ελλάδα μια από τις γνωστές μορφές της πάλης ελευθερίας.   Δύο Monographien εμφανίστηκαν πέρα από τον τα τελευταία 10 χρόνια   (3).   Σε Switzer προσγειώνεται αυτό είναι σήμερα σε μεγάλο βαθμό άγνωστο ( 4). 
Τι για τους ανθρώπους ήταν αυτό; Η ζωή της ήταν ασταθής και η κλίση της στην απάτη Hochstapelei επίσης έπειτα όχι εντελώς εξαφανισμένος, όταν μπήκε σε μια πρόκληση existenzielle και στην ανδρεία και το μέγεθος αποδεδειγμένες. Ένα παράξενο άτομο. Η μνήμη από το δεν πρέπει να χαθεί επίσης εδώ στη χώρα εντελώς.

(1) Θ*Ροψερτ Duenki, πτυχές του Philhellenismus στην Ελβετία 1821-183 (Βέρνη 1984).   (πίσω)
(2) στο μέρος IVTH ("deuxi θ Λα εγώ voix") το ένα διαβάζει: 
"Tous αριθ.  χ ι Voilΰros!  Costas LE παληθαρε 
 Christo, εσείς mont Olympe Ελλάδα, mers d'Icare 
 Kitzos, qu'aimait Byron, LE poθte immortel 
Θ*ετ enfant monts CET, notre πολυεθνική συμφωνία για τις επενδύσεις, notre  μουλάριι, 
 Mayer, qui rapportait aux fils de Thrasybule 
ΛΦ θche de Γκιγιώμ Tell Λα! "
(ο διορισμός σε William Tell είναι επίσης με Meyer οι ίδιοι, ο οποίος έγραψε έναν φίλο εν συντομία πριν από το θάνατό του: "πλησιάζουμε την τελευταία ώρα μας η σκέψη με καθιστά υπερήφανο ότι το αίμα ενός Ελβετού, ένα εγγόνι William Tell πρόκειται να αναμίξει, με το αίμα των ηρώων της Ελλάδασ" [ Pavlos Tzermias, newGreek ιστορία, Βέρνη 1986 ..72 ])   (πίσω)
(3) τελευταίο Spyridon Kon.  Sakalis:  Messolonghi 1826, αδύνατος άργιλος Katalogos αποβαθρών Tyche Oikogeneias Ith/to'nos Aichmaloton ths Exodou, Αθήνα 2000 (το ISBN 960-7329-25-2. το 1990 έγραψε τον παθολόγο Konst. Γ. Makrykostas β σε Mesolonghi ένα "tou Biographia στο άπαχο κρέας Ioannou Iakobou". Μια σημαντική πηγή στη ζωή Meyers είναι οι καταγραφές ημερολογίων της, ο ποιος Γεώργιος Drossinis υπό τον τίτλο "μονάδα Mesolonghiou πλάτους Poliorkias μονάδων πλάτους Hemerologion" δημοσίευσε το 1926 στην Αθήνα (2 όγκοι). Αυτές οι δαπάνες δεν είναι προσιτές σε με. Μετά από τις πληροφορίες Pavlos Tzermias κάποιο θα μπορούσε να επιτύχει πρόωρος στη βιβλιοθήκη Gennadios στη διορατικότητα της Αθήνας σε αυτούς τους όγκους.   (πίσω)
(4) θεμελιώδης είναι ακόμα η έρευνα για τον Emil Rothpletz: Το Schoefflisdorfer Philhellene Johann Jakob Meyer (1798-1826), Βασιλεία 1931, (γίνεται, όσο παρουσιάζεται σε Sakalis, επίσης των χρήσεων Makrykostas λεπτομερώς). Το Pavlos Tzermias όχι μόνο έχει Meyer στην ιστορία newGreek του (ο. Anm.  2), αλλά και με ένα σύντομο άρθρο στο NZZ των 20.04.1971 ευγνωμόνων. - μια εύκολα τροποποιημένη έκδοση αυτού του άρθρου εμφανίζεται στο έτος 2000 στο καθημερινό έγγραφο Winterthurer "ο αγγελιοφόρος εδάφουσ".   (πίσω)
(συμπλήρωμα Απρίλιος 2000: το ημερολόγιο Meyers από Messolonghi είναι τώρα για πρώτη φορά εντελώς με μορφή βιβλίων προς τα εμπρός κάτω από τον άργιλο τίτλου Ι imeres/to poliorkimeno τόνου eleftheron στο ν, Mesolonghi 1824-1826 ", ekdotis Okeanida, isagogi - simiosis Γεώργιος Laganas). 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου